vrijdag 29 april 2011
Die Haghe promoot veilig motorrijden joint promotion KNMV en TOTAL
De zon schijnt weer en dus gaan de motorrijders weer de weg op. Reden voor de Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging om aandacht te vragen voor meer veiligheid op de weg voor motorrijders. Samen met TOTAL Nederland voerde de vereniging ook dit jaar de campagne 'We gaan weer de weg op!', bedacht en geproduceerd door Die Haghe.
De campagne heeft allereerst als doel om meer aandacht door automobilisten voor motorrijders te bewerkstelligen. Tegelijk is het doel om nieuwe leden voor de KNMV te werven. Op de TOTAL-tankstations stonden displays met folders. In dezelfde periode vond het WK plaats op het TT-ciruit in Assen. Automobilisten en motorrijders kregen op het nabij gelegen TOTAL-tankstation Messchenveld gratis tankhulp en een schoonmaakbeurt, verzorgd door een speciaal promotieteam dat door Die Haghe was ingeschakeld. Voor de motorrijders was er een speciale schoonmaakactie voor het helmvizier. Niemand kan dus meer om de boodschap heen: let op die motor in je achteruitkijkspiegel! En motorrijders: let op die auto's!
Labels:
Actiemarketing,
Design,
Joint promotion